Mensenwerk voor Hoorne Vastgoed

Mensenwerk voor Hoorne Vastgoed

Gepubliceerd op 12-02-2018, 16:55

Als je trots bent op het werk dat je levert, wil je daar graag over vertellen. Maar hoe doe je dat zonder al te 'borstklopperig' te worden? Hoorne Vastgoed, vastgoedbedrijf van onder meer Vomar Voordeelmarkt en Ranzijn tuin & dier, koos voor een relatiemagazine. Met een nuchtere toon, passend bij het bedrijf. De titel van het nieuwe magazine werd 'Mensenwerk'. Want, zo zegt Hoorne-directeur Jan Heeremans: 'We doen - zoals dat heet - 'in stenen', maar alles draait om de mensen die tussen die stenen wonen, werken en leven.'

(tekst gaat verder onder afbeelding)

Lees verder
Goede Zaken back in business

Goede Zaken back in business

Gepubliceerd op 19-12-2017, 17:15

Na een jaar afwezigheid keert Goede Zaken terug in Haarlems Dagblad en de IJmuider Courant. De wekelijkse business-to-businesspagina wordt vanaf januari 2018 geproduceerd door De Coalitie. Goede Zaken biedt informatie over het bedrijfsleven in Haarlem, Velsen, Heemstede, Bloemendaal, Zandvoort en Haarlemmermeer. Tijdens de novembereditie van de talkshow NV Haarlem werd de terugkeer van de pagina voor het eerst aangekondigd.

(tekst gaat verder onder afbeelding)

Lees verder
Het relatiemagazine als cadeautje

Het relatiemagazine als cadeautje

Gepubliceerd op 27-09-2017, 10:47

'Print' heeft het de afgelopen pak hem beet tien jaar moeilijk gehad. De opkomst van digitale communicatiekanalen zorgde voor een aantrekkelijk en - ogenschijnlijk - goedkoper alternatief. De Coalitie is altijd blijven geloven in de kracht van print, náást (nieuwe) digitale uitingen. Ook bij meerdere merken en bedrijven die aanvankelijk afstand hadden genomen van print, zowel binnen als buiten onze klantenkring, zien we een hernieuwde waardering voor print als communicatiemedium.

Lees verder
 

Wie maakt Bloemendaal (nóg) beter?

Gepubliceerd op 09-08-2017, 15:29

Stichting Ons Bloemendaal bestaat 40 jaar. Ter gelegenheid van dit jubileum is een prijsvraag uitgeschreven voor burgers, bedrijven en organisaties die zich betrokken voelen bij het dorp: 'Wie maakt Bloemendaal (nóg) beter?'. In opdracht van de jubilerende stichting verzorgde De Coalitie een mediatraject rond dit iniitiatief. Zowel in print als online werd ook búiten Bloemendaal aandacht aan de prijvraag geschonken. Wie ideeën heeft over het nóg beter maken van Bloemendaal kan die tot 15 oktober sturen naar onsbloemendaal@live.nl of naar Stichting Ons Bloemendaal, antwoordnummer 811, 2110 VB Aerdenhout. De jury onder voorzitterschap van de Haarlemse stadsbouwmeester (en Bloemendaler) Max van Aerschot maakt naar verwachting in november bekend wie er heeft gewonnen.

Lees verder
Op naar BOGOTÁ!

Op naar BOGOTÁ!

Gepubliceerd op 08-08-2017, 15:04

In opdracht van Meurkens & Meurkens uit Haarlem verzorgde De Coalitie een mediatraject rond de door dit bedrijf geïnitieerde aankoop van het voormalige BAM-complex in Halfweg. Daar ontwikkelt het Haarlemse bedrijf een culturele broedplaats met ruimte voor 250 creatieve geesten. Meurkens & Meurkens exploiteerde gedurende elf jaar in opdracht van derden het succesvolle Belcanto in Haarlem waar (in een voormalig belastingkantoor) ruim 200 kunstenaars en bedrijfjes onderdak vonden. Met de realisatie van het eigen project BOGOTÁ zet Meurkens & Meurkens een belangrijke nieuwe stap. Die is breed gecommuniceerd en kreeg veel aandacht in de regionale pers. Maar ook in vakmedia op het gebied van cultuur, vastgoed, stedenbouw en architectuur.  

Lees verder
Vernieuwing Bellevue in woord en beeld

Vernieuwing Bellevue in woord en beeld

Gepubliceerd op 01-06-2017, 14:58
Het 23.000 vierkante meter grote hoofdkantoor Bellevue van netbeheerder Alliander in Arnhem is volledig vernieuwd. Dat gebeurde naar een ontwerp van Coare Architectuur. De communicatie over deze voor Coare uitdagende opdracht werd verzorgd door De Coalitie. Dat gebeurde voor wat betreft het filmen in samenwerking met Sietse Bruggeling. In een korte productie zetten directeur Jan Willem Leverstein van Coare en Ton Bernts van Alliander hoe het project tot stand kwam. (Foto Chris van Koeverden)
Lees verder
Huisgemaakt

Huisgemaakt

Gepubliceerd op 14-11-2016, 11:36

Hij had het leuk bedacht, de baas van een kaaswinkel in Amsterdam. In een flyer beweerde hij dat zijn zaak tot beste kaaswinkel van de hoofdstad was verkozen. Het Parool schreef er over. Maar waarschijnlijk niet zoals de kaasbaas had gehoopt. De verkiezing bestáát helemaal niet, onthulde de krant. De man had alles verzonnen. Zijn onhandige reactie op de onthulling maakte het er alleen maar erger op.   

Lees verder
Bedrijventerrein De Etalage

Bedrijventerrein De Etalage

Gepubliceerd op 14-11-2016, 08:50
Op 8 november werd in Alkmaar een begin gemaakt met de ontwikkeling van bedrijventerrein De Etalage naast de A9, vlakbij het AZ-stadion. In opdracht van VOF Etalage Projectontwikkeling verzorgde De Coalitie het mediatraject rond dit project. Dat gebeurde in samenspraak met onder meer de gemeente Alkmaar en bouwbedrijf Hercuton.
Lees verder
 1  2  3  4  »