Anders dan anders

Anders dan anders

Gepubliceerd op 05-09-2017, 09:55

Golfclub Spaarnwoude bestaat 40 jaar. De Coalitie werd gevraagd de PR rondom dit jubileum te organiseren. Maar 40 jaar is natuurlijk geen echt jubileum. Dus moet er naar andere ingangen worden gezocht. Soms is enig geluk daarbij onontbeerlijk.

Lees verder
 

Wie maakt Bloemendaal (nóg) beter?

Gepubliceerd op 09-08-2017, 15:29

Stichting Ons Bloemendaal bestaat 40 jaar. Ter gelegenheid van dit jubileum is een prijsvraag uitgeschreven voor burgers, bedrijven en organisaties die zich betrokken voelen bij het dorp: 'Wie maakt Bloemendaal (nóg) beter?'. In opdracht van de jubilerende stichting verzorgde De Coalitie een mediatraject rond dit iniitiatief. Zowel in print als online werd ook búiten Bloemendaal aandacht aan de prijvraag geschonken. Wie ideeën heeft over het nóg beter maken van Bloemendaal kan die tot 15 oktober sturen naar onsbloemendaal@live.nl of naar Stichting Ons Bloemendaal, antwoordnummer 811, 2110 VB Aerdenhout. De jury onder voorzitterschap van de Haarlemse stadsbouwmeester (en Bloemendaler) Max van Aerschot maakt naar verwachting in november bekend wie er heeft gewonnen.

Lees verder
Op naar BOGOTÁ!

Op naar BOGOTÁ!

Gepubliceerd op 08-08-2017, 15:04

In opdracht van Meurkens & Meurkens uit Haarlem verzorgde De Coalitie een mediatraject rond de door dit bedrijf geïnitieerde aankoop van het voormalige BAM-complex in Halfweg. Daar ontwikkelt het Haarlemse bedrijf een culturele broedplaats met ruimte voor 250 creatieve geesten. Meurkens & Meurkens exploiteerde gedurende elf jaar in opdracht van derden het succesvolle Belcanto in Haarlem waar (in een voormalig belastingkantoor) ruim 200 kunstenaars en bedrijfjes onderdak vonden. Met de realisatie van het eigen project BOGOTÁ zet Meurkens & Meurkens een belangrijke nieuwe stap. Die is breed gecommuniceerd en kreeg veel aandacht in de regionale pers. Maar ook in vakmedia op het gebied van cultuur, vastgoed, stedenbouw en architectuur.  

Lees verder
Avond in de Balie

Avond in de Balie

Gepubliceerd op 31-07-2017, 11:05

In de westerse wereld gebeurt er veel om aids te bestrijden. De aandacht voor deze ziekte lijkt wat weg te zakken. Maar wereldwijd zijn er altijd nog 37 miljoen mensen die aan deze ziekte lijden. Mede daarom wordt in 2018 van 23 tot 27 juli de 22e Aids Conferentie (Aids 2018) in Amsterdam gehouden.

Lees verder
Sensorbedrijf 30MHz volop in de schijnwerpers

Sensorbedrijf 30MHz volop in de schijnwerpers

Gepubliceerd op 24-01-2017, 14:13

Het Amsterdamse bedrijf 30MHz weet veel zo niet alles van sensoren en haalt steeds vaker uitdagende opdrachten binnen. Zo plaatste het draadloze sensoren op twee zogenoemde lichterpalen in de haven van IJmuiden. Die meten 24 x 7  de impact van het aanmeren van bulkcarriers. 30MHz kreeg de opdracht van Havenbedrijf Amsterdam. De Coalitie verzorgde in overleg met 30MHz en Havenbedrijf Amsterdam een mediatraject in de landelijke, regionale en vakpers.

Lees verder
Bedrijventerrein De Etalage

Bedrijventerrein De Etalage

Gepubliceerd op 14-11-2016, 08:50
Op 8 november werd in Alkmaar een begin gemaakt met de ontwikkeling van bedrijventerrein De Etalage naast de A9, vlakbij het AZ-stadion. In opdracht van VOF Etalage Projectontwikkeling verzorgde De Coalitie het mediatraject rond dit project. Dat gebeurde in samenspraak met onder meer de gemeente Alkmaar en bouwbedrijf Hercuton.
Lees verder
 

Succesvolle en uiteenlopende mediatrajecten

Gepubliceerd op 25-08-2016, 17:12
Voor diverse opdrachtgevers verzorgde De Coalitie recent uiteenlopende mediatrajecten. Landelijk was er veel aandacht voor de plaatsing van 4000 zonnepanelen op het enorme distributiecentrum van Vomar Voordeelmarkt in Alkmaar. Vakmedia in de wereld van onder meer het vastgoed en de supermarktwereld stonden uitgebreid stil bij dit project.
Lees verder
Precisiewerk

Precisiewerk

Gepubliceerd op 26-07-2016, 11:21
Ze zwegen lang, de jonge ondernemers. Met geen woord repten ze over hun succesvolle startup die iets uitgekookts met techniek deed. Jullie hebben goud in handen, zeiden hun eerste zéér tevreden klanten. Dat was kicken voor de mannen. Maar om te kunnen groeien was kapitaal van investeerders nodig. Hoe bereik je die? En op basis van welke informatie?
Lees verder
 1  2  3  »