De verbindende kracht van De Coalitie

Met een praktische inslag en vanuit een journalistieke achtergrond helpt communicatieadviesbureau De Coalitie opdrachtgevers om hun visie, verhaal en boodschap over te brengen. Of dat nu is richting media, zakelijke relaties, (potentiële) klanten of specifieke doelgroepen.

Lees verder

Wie maakt Bloemendaal (nóg) beter?

Stichting Ons Bloemendaal bestaat 40 jaar. Ter gelegenheid van dit jubileum is een prijsvraag uitgeschreven voor burgers, bedrijven en organisaties die zich betrokken voelen bij het dorp: 'Wie maakt Bloemendaal (nóg) beter?'. In opdracht van de jubilerende stichting verzorgde De Coalitie een mediatraject rond dit iniitiatief. Zowel in print als online werd ook búiten Bloemendaal ...
Lees verder

Op naar BOGOTÁ!

In opdracht van Meurkens & Meurkens uit Haarlem verzorgde De Coalitie een mediatraject rond de door dit bedrijf geïnitieerde aankoop van het voormalige BAM-complex in Halfweg. Daar ontwikkelt het Haarlemse bedrijf een culturele broedplaats met ruimte voor 250 creatieve geesten. Meurkens & Meurkens exploiteerde gedurende elf jaar in opdracht van derden het succesvolle Belcanto in ...
Lees verder

Overzicht vakgebieden

De Coalitie is gespecialiseerd op het gebied van online en offline-communicatie. Daarbij draait het in onze visie om de doelmatigheid van, en de samenhang en afstemming tussen, de verschillende communicatie-uitingen vanuit een gemeenschappelijke visie. Het zwaartepunt van ons werk ligt bij media- & communicatiestrategie, gespreksleiding, talkshows en de realisatie van tekstproducties ten behoeve van onder meer (relatie)magazines, nieuwsbrieven, persberichten en websites.
Lees verder