Wereldwijd aandacht media

Wereldwijd aandacht media

Gepubliceerd op 09-12-2014, 10:19
Van de managementklassieker Business Model Generatie werd in november 2014 het één miljoenste exemplaar verkocht. De productie van het door Alexander Osterwalder en Yves Pigneur geschreven boek was in handen van CEO Patrick van der Pijl van Business Models Inc. uit Amsterdam. De Coalitie verzorgde voor hem een internationaal mediatraject rond de verkoop van het één miljoenste boek. Met daarbij een sterk accent op de VS, Europa en Azië waar vooral de business pers er veel aandacht aan besteedde. Zo maakten alleen al in China tientallen websites melding van het nieuws.
Lees verder
Veel aandacht voor een nieuw kloosterleven

Veel aandacht voor een nieuw kloosterleven

Gepubliceerd op 25-10-2013, 15:31

Bennebroeker Juan Christoffels wil het leegstaande Luciaklooster in zijn dorp behouden. Hij kwam met een plan om in het pand appartementen en herenhuizen te bouwen. De zusters Franciscanessen, die het klooster bezitten, boden hem tot eind januari 2014 de kans om het project  rond te maken. De Coalitie bedacht voor Christoffels een mediatraject. Mede dankzij veel aandacht in de regionale en landelijke pers meldden zich in korte tijd ruim 350 belangstellenden.

Lees verder
 

Mediabegeleiding EF Education First

Gepubliceerd op 12-06-2013, 10:04
Als wereldwijd marktleider op het gebied van internationaal onderwijs heeft EF Education First veel te melden. Ten dele gebeurt dat via uiteenlopende media. De Coalitie zorgt daarbij voor advisering en ondersteuning zoals redactionele begeleiding bij het maken van persberichten en het landelijk verzenden van die berichten. EF Education First trok recent de aandacht van media met de zogenoemde EF English Proficiency Index. Dat is een internationale ranglijst voor Engelse taalvaardigheid. Nederland staat nummer 3 op een lijst van 54 geteste niet-Engelstalige landen. Het onderzoek van EF Education First werd in de pers breed belicht.
Lees verder
«  1  2  3