Brandnieuwe website voor Brand New Leisure

Gepubliceerd op 25-10-2013, 15:35

Brand New Leisure (BNL) is een nieuwe speler in de wereld van entertainment en leisure. Met twee nu al redelijk spraakmakende projecten in Nederland en aansluitend naar verwachting ook internationale activiteiten. De Coalitie verzorgde de inhoud van de recent gelanceerde website van BNL.

Brandnieuwe website voor Brand New Leisure

In Roermond wordt eind dit jaar begonnen met de bouw van het indoor entertainmentpark Yumble. In een 8000 vierkante meter grote hal ondergaan de bezoekers mede op basis van de modernste projectietechnologie een ware belevenis. De Roermond Yumble ligt vlakbij de Designer Outlet Roermond, die jaarlijks 4,4 miljoen bezoekers trekt. Naar verwachting is de indoorattractie van BNL eind 2014 gereed.

Een ander initiatief van BLN is Fly Over Holland, dat in Amsterdam vlakbij het filmmuseum Eye op de Noordoever van het IJ moet komen. In Fly Over Holland worden in één uur tijd alle hoogtepunten van de Nederlandse geschiedenis getoond. Het wordt een interactieve en educatieve attractie voor zowel toeristen als Nederlanders.  BNL hoopt eind 2014 met de bouw te beginnen.

De Coalitie adviseerde BNL over alle inhoudelijke aspecten van de website en produceerde de teksten. Voor wat betreft de technische realisatie werd nauw samengewerkt met de collega's van de Key Agency uit  Schiphol-Rijk.